19 Mayıs 2014 Pazartesi

SES KUTULARI

Bloglarda gördüğüm pratik ses kutuları.sürpriz yumurtanın kutuları.önce 2 çift ile başladık.nohut ve bulgur.kalın ve ince ses olarak aradaki ayrımı kolay ayırabileceğini düşündüm.herzamanki gibi ilk yaptığım etkinliği kabul etmesi zor.uğraşmak istemiyor.kutuların içini açıp bakmak daha çok ilgisini çekti.benim istediğim ve hayal ettiğim aşamaları yaşayamadık.ama pes etmeden nasıl yapılacağını hergün 1kez gösterdim.sepette rafa koydum.nasılsa birgün ilgisini çekecekti ve öyle de oldu.otururken gidip aldı kutuları.kulağına yanaştırıp salladı,diğerini de....aynısını bulasaya kadar cıkladı,hayır anlamında.aynısını bulunca aynısı,aynısı diye yaşadığın mutluluk çok güzel.annelerin de mutlu olmaları o kadar kolay ki.bu etkinliği her yaptığında duyduğun haz beni de okadar mutlu ediyor.3.çifti de ekledik,yeşil mercimek.arta arta geliyor kutular hazırlan can kızım



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder