15 Mayıs 2015 Cuma

KİRAZ

Uzun bir ara verdim bloğa.Yeni bir başlangıç oldu çünkü hayatımızda.Babamıza kavuştuk.Tayinim çıktı İzmir Kiraza hem de ilçe merkezinde bir okul.alıştık galiba biz buraya.37 yılını büyükşehirlerde geçiren ben doğayla tanıştım.Çiçeklerin,burnumun ucuna sokmadan da misler gibi koktuğunu öğrendim.Derenin akışındaki sesin,papatya kokulu kırların,kuzuların,tavukların insanı nasıl mutlu ettiğini gördüm 3 aydır.Bambaşka bir hayat istanbuldan sonra.İstanbulda korkudan bakkala gönderemediğimiz Egeberk özgüven patlaması yaşıyor.Kendi okula gidip geliyor,sokakta arkadaşlarıyla oynuyor....Küçücük yerde büyük bir dünya kurduk kendimize.Çekirdek ailemize 3 köpek,tavuklar ve koyunlar da ekledik.
Bu arada burda heryer montessori Berra için.Hayatı yaşayarak öğreniyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder