22 Kasım 2014 Cumartesi

HASRET


Ard- arda kaç zemheri,
Kurt uyur, kuş uyur, zindan uyurdu.
Dışarda gürül- gürül akan bir dünya...
Bir ben uyumadım,
Kaç leylim bahar,
Hasretinden prangalar eskittim.
Saçlarına kan gülleri takayım,
Bir o yana
Bir bu yana...

AHMET ARİF
         13 yıldır hasret çekenlerdenim.anneme,babama,kardeşlerime çektim hasreti.hep dualarımda, hep dİlimde,hep kalbimde oldu ailem.13 yıl aradan sonra eşimin tayini çıktı.hem de memleketime.2 saat uzakta bir ilçe ama olsun.dualarım kabul oldu şükür.ama benim eşözrü atamamı yapmadılar ve 2 aydır ayrıyım eşimden,çocuklar babalarından. eş hasreti eklendi bir de. zor geliyor artık.2 ay daha var kavuşmaya ama nasıl geçecek bilmiyorum.polyannacılık oynamayı severim ve hep iyi birşeyler çıkarmaya çalışırım olaylardan." sayılı zaman geçer,allah eşimi başımızdan eksik etmesin,şükür ki çocuklarımın mutlu bir ailesi var,çekirdek aileleriyle birlikte mutlu mesut yaşıyorlar"..........polyanna rolümün teselli sözleri.ne diyeyim.TEZ ZAMANDA KAVUŞALIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder